تقدیر و جذب، پاداش پتروپارس به دانشجوی نخبه

تقدیر و جذب، پاداش پتروپارس به دانشجوی نخبه

قدردانی وجذب، پاداش پتروپارس به دانش آموز برنده مدال طلای المپیاد جهانی ریاضی و علوم در سال 2023

در مراسمی که روز پنجشنبه 23 شهریورماه در محل ساختمان اداری پروژه CTEP برگزار شد، ضمن تکمیل مراحل جذب و ورود رومینا ساکی به خانواده گروه پتروپارس، دکتر علیخانی؛ مدیرعامل گروه پتروپارس از زحمات این جوان بومی ساکن شهرستان هویزه تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل گروه پتروپارس، دکتر علیخانی در دیدار با رومینا ساکی و خانواده وی با اهداء لوح تقدیر از این دانشجوی نخبه، گفت: گروه پتروپارس در راستای مسئولیت های اجتماعی خود اقدام خواهد کرد. تقویت همکاری هدفمند با بنیاد نخبگان و تحکیم ارتباط صنعت و دانشگاه به دانشجویان و دانشجویان نخبه مناطق محروم کشور به ویژه مناطقی که طرح های این قشر در آن اجرا می شود توجه ویژه ای دارد و علاوه بر شناسایی، استخدام و حمایت مالی این عزیزان زمینه کار و فعالیت در ایران. این امکان را برای آنها فراهم کرده و دیگر کشورها را از جذب این گنجینه های ارزشمند که سرمایه های ملی محسوب می شود، باز می دارد.

مدیرعامل گروه پتروپارس با تاکید بر اینکه استعدادهای نهفته بسیاری در مناطق محروم کشور وجود دارد که در صورت حمایت و فراهم شدن شرایط مساعد شکوفا شده و می توانند افتخارات داخلی و بین المللی را برای کشور کسب کنند. وی در راستای جذب این دانش آموز نخبه و دیگر نخبگان و استعدادهای جوان کشور نیز در همین راستا اظهار داشت.

لازم به ذکر است رومینا ساکی; دانش آموز نخبه ساکن شهرستان هویزه در سال 1402 در المپیاد جهانی ریاضی و علوم در رقابت با تیم های منتخب 19 کشور موفق به کسب مدال طلا شد.

گفتنی است مهندس سعیدی; در مراسم جذب و تقدیر از این دانشجوی نخبه، مدیرعامل پتروپارس ایران و برخی دیگر از مدیران این شرکت حضور داشتند.

دفتر مرکزی


  • بوشهر-بندر کنگان-خیابان ساحلی،جنب گمرک قدیم،ساختمان POMC
  • تهران، سعادت‌آباد، بلوار فرهنگ‌، نبش کوچه عرفان‌، ساختمان اصلی پتروپارس، طبقه همکف
  • 021294410000
  • info@pomcak.com

ساعت کاری


شنبه
16:00 - 07:00
یکشنبه
16:00 - 07:00
دوشنبه
16:00 - 07:00
سه شنبه
16:00 - 07:00
چهارشنبه
16:00 - 07:00
پنج شنبه
16:00 - 07:00

تمام حقوق برای شرکت مدیریت و بهره برداری پتروپارس آریاکیش محفوظ است.